شکوه

شکوه

شکوه

شکوه

توضیحاتی در مورد پروتز باسن

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ق.ظ

توضیحاتی در مورد پروتز باسن

در سالهای اخیر بازسازی فرم باسن همانند سایر روش‌های زیبایی متقاضیان بسیاری داشته است؛ اغلب این افراد زنانی هستند که با افزایش سن و به دنبال آن افتادگی و از بین رفتن بافت چربی در باسن به پزشکان جراحی زیبایی مراجعه کرده و به دنبال رفع این نقوص در اندام خود هستند. در این مطلب از سایت جسارت در مورد مضرات و عوارض پروتز باسن طبیعی و دائم در ایران چیست صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

هزینه پروتز باسن

جراحی پروتز باسن جدا از بحث دستمزد جراح شامل موارد دیگری مانند نوع پروتز و هزینه ی آن و هزینه ی لازم برای بیمارستان یا کلینیکی که در آن قرار است جراحی را انجام دهید . هزینه ها برای خرید پروتز متفاوت خواهد بود اما معمولا بین 3 تا 4 میلیون برآورد می شوند . همچنین هزینه ی کلینیک با توجه به تجهیزات و امکانات آن بررسی می شود. هزینه ی برآورد شده برای جراحی پروتز باسن حدود 5 میلیون تومان خواهد بود . البته این قیمت تنها برای دستمزد جراح محاسبه می شود.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

  • کرمانشاه کرمانشاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی